Decorațiune din fetru personalizata – Magie din fetru – Review!

🌜Bună, dragile mele!

🌜Zilele trecute va prezentam o carticica personalizata cu numele copilul care poate fi ideala pentru un cadou sau pentru copilul dvs., iar astăzi vin cu o noua propunere și anume o Decorațiune din fetru personalizata cu numele copilului de la Magie din fetru.

🌜Cautam pe Instagram tot felu de chestii pentru copii am dat peste aceasta pagina de Instagram Magie din fetru, am discutat cu doamna care se ocupa cu realizarea decorațiunilor și mi-a realizat o Decorațiune din fetru pentru perete în forma de luna personalizata cu numele lui bebe Kevin. Dar înainte de a va spune părerea mea, i-am adresat doamnei o întrebare și as vrea sa va spun și vouă răspunsul dânsei.

https://instagram.com/magiedinfetru

🌜Întrebarea mea: Care este povestea din spatele acestei frumoase activități?

🌝Răspunsul dansei: „Buna,de cand ma stiu sunt “ artista”🙈. Adevarul este ca imi place sa lucrez cu frumosul sub multe forme: pictez, decorez, personalizez…tricotez…poate “ de vina” este si formatia mea de la Liceul de Arte. Pasiunea pentru fetru mi-am descoperit-o relativ recent , acum vreun an cand am inceput sa ma joc cu el. Si astazi mi se pare absolut fascinant cat de frumos se modeleaza acest material💕…cum din nimic poate lua nastere ceva atat de frumos. Iubesc si copiii foarte mult si pana la a alege sa lucrez diferite decoratiuni, jucarii, bentițe, clamite…nu a fost decat un pas. Ador ceea ce fac si o zi in care nu creez mi se pare o zi trista.”

🌜Părerea mea:

🌝Deoarece Darius are scris numele lui pe o decorațiune de perete (dar ceva diferit) m-am gândit sa ii fac și lui bebe Kevin ceva de genul, și cum va spuneam la început am dat peste aceasta pagina de Instagram unde am găsit foarte multe modele. Decorațiune aleasa este din fetru, în forma de luna, iar pe ea are steluțe, inimioare și 2 elefanți, iar in jos are prinse 5 steluțe pe care scrie numele lui bebe Kevin. Decorațiune a fost realitatea cu grija, materialul este de calitate, la fel și atele de care sunt prinse steluțele. A fost atenta la detalii și asta ma bucura tare mult.

🌝Asa cum ați citit mai sus în răspunsul dânsei se ocupa cu diverse chestii de genul și aveți de unde sa alegi un cadou perfect pentru cineva drag sau pentru copilul dvs.. Va recomand cu încredere decorațiunile realizate de Magie din fetru!

🌝Multumim frumos pentru aceasta decorațiune superba! 💖

🌜Ce spuneți de aceasta decorațiune? Va place?

🌜Ma găsiti pe Instagram (@momentuldefrumusete) și pe Facebook (Irina Momentul de Frumusețe).

Zi superba!

#Irina

#cadou #copii #fetru #recomandare #personalizat

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. leticonstantin spune:

    E tare drăguță decorațiunea, îmi plac și mie cele din fetru 🥰

    Apreciat de 1 persoană

  2. Alina spune:

    E foarte drăguța decorațiunea , multumim pentru recomandare

    Apreciat de 1 persoană

  3. ellafairytale spune:

    Chiar mi-as dori si eu o astfel de decoratiune pentru Evelyn, e foarte frumoasa.

    Apreciat de 1 persoană

  4. vyo vyoleta spune:

    pana acum nu am personalizat nimic, cu numele baietilor, dar am de gand in viitorul apropiat.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Andreia Butnaru spune:

    Foarte draguta decoaratiunea si ramane o amintire pe viata foarte frumoasa

    Apreciat de 1 persoană

  6. portiadecitit spune:

    Ce interesante sunt decoratiunile de genul acesta!

    Apreciat de 1 persoană

  7. Simona spune:

    Ce frumusele sunt aceste decoratiuni. Un cadou tare dragut.

    Apreciat de 1 persoană

  8. Rokolla spune:

    Sunt foarte frumoase toate aceste decoratiuni. Am vrut si eu intr-un timp sa fac diverse din fetru, dar am renuntat rapid 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  9. E superbă decorațiunea și materialul din care e făcută o face așa specială și delicată 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.