Curatarea Pensulelor de Machiaj.

Pensulele de machiaj ne ajuta sa aplicam corect produsele cosmetice și au nevoie de îngrijire permanenta. Necurățarea in mod corespunzător, ele stochează bacterii și microbi pe care noi îi aducem direct pe ten, determinând apariția acneei sau a unor infecții neplăcute.

Pentru a-ți păstra sănătatea tenului, iată care sunt regulile pe care trebuie sa le respecți atunci când îți cureți pensulele de machiaj.

Ai nevoie de:

  • Săpun antibacterian
  • Un prosop curat
  • Un bol mic
  • Opțional: produse profesionale de curatare

Tine minte însă că produsele profesionale se folosesc la un anumit interval de timp, întrucât conținutul de alcool și substanțe chimice usucă materialul din care sunt confecționate pensulele.

Cum procedezi:

  1. Umezește săpunul antibacterian și sapuneste-ti vârful degetelor, creând un strat de spuma. Curata perii pensulei cu grija, rotind ustensilele continuu.
  2. După ce ai săpunit pensula, da drumul la robinet, la apa calda, păstrând un jet mediu și limpezeste perii până când nu mai exista niciun pic de spuma sau săpun in ei.
  3. Usucă pensulele cu ajutorul prosopului.
  4. Daca ai achiziționat produse profesionale de curatare, pune cantitatea menționată pe recipient intr-un bol și înmoaie perii până la jumătate în lichidul special. Tine pensulele îmbibate conform instrucțiunilor și apoi lasa-le la uscat.
  5. Înainte de a folosi ustensilele, piaptana-le și depoziteaza-le într-o trusa curata și dezinfectata.

Sper sa va ajute acest articol!

Vă mulțumesc!

O zi frumoasa! 😘

#Irina ❤️

18 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Deea spune:

    Asa le spal si eu, dar eu folosesc sampon pentru bebelusi! 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. Se spala bine și cu șampon, și eu le mai spăl cu șampon.

      Apreciază

  2. Carmen1988h spune:

    Așa le curăț și eu. Mă bucur că fac bine asta 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Eu le-am spalat simplu cu sapun lichid. O sa ma uit daca exista vreun sapunel special pentru aceasta operatie.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Exista, dar nu știu cât de scump e. Eu le spăl cu șampon și cu un dispozitiv pentru curățare special și rămân foarte curate și moi la atingere

      Apreciază

  4. Vyo Vyoleta spune:

    Multumim foarte mult de sfaturi.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Doris spune:

    La ce perioadă e recomandat să se schimbe o pensulă?

    Apreciat de 1 persoană

    1. Daca sunt spălate și îngrijite nu vei avea probleme cu ele. Pai până crezi tu că nu mai te ajuta și nu mai este buna, începe să iasă fire din ea. Nu are un termen anume.

      Apreciază

  6. ellafairytale spune:

    Mi-au fost de folos sfaturile tale. O sa le pun si eu in practica.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Rokolla spune:

    O data cu folosirea produselor de infrumusetare, am invatat ca trebuie sa ma ocup si de pensulele mele si sa le curat constant. Necuratate, pot fi un adevarat focar de bacterii

    Apreciat de 1 persoană

  8. Diana Timofte spune:

    Ar trebui sa incerci chestia aia pentru curatat pensule…nu imi vine acum cum ii spune. E o chestie mica de silicon cu striatii. Curata mult mai bine decat le cureti cu degetele

    Apreciat de 1 persoană

    1. Între timp mi-am cumpăr un dispozitiv de curatare a pensulele și da, este foarte bun.

      Apreciază

  9. bookslovers12 spune:

    Chiar aveam nevoie de un astfel de articol

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mă bucur că îți este de ajutor!

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.